Jak rozpocząć współpracę

Do współpracy zapraszamy osoby i firmy prowadzące działalność gospodarczą w zakresie dalszej odsprzedaży takich towarów jak pończosznictwo, bielizna lub odzież.

ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY STACJONARNEJ I POPRZEZ PRZEDSTAWICIELI HANDLOWYCH

Tych z Państwa, którzy lubią wybierać i kupować towar osobiście zapraszamy do naszej hurtowni we Wrocławiu od poniedziałku do piątku w godz. 07.00 - 21.00 oraz w soboty od godz. 07.00 – 14.30. Jeżeli jednak wolicie Państwo zaoszczędzić swój czas i cenicie wygodę możecie skorzystać z obsługi Naszych doświadczonych przedstawicieli handlowych – wystarczy, że zgłosicie taką potrzebę do hurtowni mailem lub telefonicznie.

Warunkami rozpoczęcia i kontynuowania współpracy z hurtownią są:

  • przedstawienie dokumentów potwierdzających prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dalszej odsprzedaży pończosznictwa, bielizny lub odzieży, np. NIP, REGON, CEIDG lub KRS
  • regularne składanie zamówień

ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY POPRZEZ SYSTEM ZAMÓWIEŃ INTERNETOWYCH WEGA_B2B

Warunkiem rozpoczęcia współpracy jest wypełnienie formularza rejestracyjnego, a następnie przesłanie dokumentów potwierdzających autentyczność rejestrowanej firmy np. kopii oryginalnego dokument nadania nr NIP (ew. REGON) lub wyciągu z CEIDG z podanym podczas rejestracji numerem telefonu lub adresem email. Dokumenty można przesłać w formie elektronicznej na adres e-mail si@wega.wroc.pl lub faksem na nr 71 339 94 49. Po otrzymaniu dokumentów i ich pozytywnej weryfikacji prześlemy Państwu login i aktywujemy dostęp do systemu zamówień internetowych.

Obecnych klientów hurtowni stacjonarnej WEGA s.c., którzy chcieliby zacząć korzystać z systemu zamówień internetowych, prosimy o nierejestrowanie się w systemie lecz poinformowanie o tym fakcie hurtowni (osobiście, telefonicznie, mailowo) lub przedstawiciela handlowego.