Rozrachunki i płatności

1.

Każdy klient zarejestrowany w systemie zamówień internetowych WEGA_B2B, po zalogowaniu na www.wega.wroc.pl w części "Moje konto", może:

  • sprawdzić aktualny stan swoich nierozliczonych rozrachunków z hurtownią - sekcja „Płatności
  • pobrać swoje faktury w wersji elektronicznej (.pdf, .csv, .xml) - sekcja "Faktury - pobieranie"
  • sprawdzić aktualny status swojej przesyłki - sekcja "Zamówienia i realizacja", przycisk "Podgląd przesyłki"
Rozliczenia przedstawione w sekcji „Płatności” mają charakter wyłącznie informacyjny i czasami mogą różnić się od stanu rzeczywistego. W celu sprawdzenia aktualnego stanu rozrachunków prosimy o kontakt z działem księgowym WEGA s.c.
2. Ostatecznym potwierdzeniem wartości złożonego zamówienia i podstawą do dokonania płatności jest faktura lub faktura proforma otrzymana e-mailem lub faksem od pracowników hurtowni.
3.

Warunki płatności przyznane Klientowi przez hurtownię znajdują się w części "Moje konto", sekcja "Dane podstawowe", wiersz "Status płatniczy". Poniżej podajemy numery rachunków do płatności w PLN oraz EUR.

Dane do przelewu w PLN

WEGA s.c.
ul. Ożynowa 38
53-009 Wrocław
BNP PARIBAS
PL97 1750 1064 0000 0000 1051 9616

*************************************************

Dane do przelewu w EUR

WEGA s.c.
ul. Ożynowa 38
53-009 Wrocław
mBank
PL79 1140 2004 0000 3212 0411 2223
BIC / SWIFT CODE: BREXPLPWMBK

Przy płatności przelewem prosimy koniecznie podać nr zamówienia, faktury lub faktury proforma